Veckans utmaning!

Denna veckan har jag ett litet uppdrag för mig själv. Jag har länge velat åstadkomma en vägg full med tavlor, samma storlek, olika motiv men med samma färgskala. Nu har jag valt svart och vitt, och av det blir det grått så tre färger men det tillåts även lite lila i om jag vill...

Denna veckas uppdrag är att måla en tavla om dagen - jippiiiee. Hur nu det ska funka på torsdag när jag kör dubbelpass i Tollarp :) Jaja, det får bli några fler i helgen kanske..

Jag har ingen röd tråd, tavlorna har absolut inget gemensamt mer än färgskalan - det blir min sinnesstämning som bestämmer helt enkelt.

Gårdagens, alltså måndagens tavla ser ut så här:



Alltså det i mitten är faktiskt lila även om det inte riktigt ser ut så...tycker det ser mer blått ut här.

Dagens snabba blev så här:





Hade planerat att inviga vårt nya löpband kl. 20 då jag smält middagen... hann precis bli färdig med tisdagens kreation.

Satan jobbigt det var att springa förresten, längesen nu..  kan bara bli bättre :)

Kommentarer
Postat av: Bellis

Jag säger JA TACK till tavla nummer två! Hade passat perfekt någonstans i detta hus.. Skitsnygg!!!

2012-02-28 @ 21:55:29
URL: http://lahult.blogg.se/
Postat av: sus

Tack gumman, men den hänger skitbra på min vägg :) Det går alltid bra att beställa...;)

2012-02-29 @ 07:55:55
Postat av: mamma

Hahaha.Kommer du ihåg hur lång tid sen jag beställde min tavla,den är målad men ej klar.Det är över ett år sedan så.Jag håller med dig hon målar väldigt fint Kramisar

2012-02-29 @ 13:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0