Visst sportar man på sportlovet..

Hej mina vänner,

Idag träffade jag på en av de högsta hönsen i korridoren och han blev förvånad att jag var på jobb.
- Är inte du ledig??
- Näääää, inte idag - imorgon!!!!
- Skönt för dig

Så imorgon är jag ledig!!!  En helt vanlig onsdag i mitt liv och jag är ledig från allt!!

Mina planer för denna lediga dag är målning av Saras tavlor eftersom det inte blev Ullared som först var planerat pga det jäkla löpbandet som ruinerar mig.

Jag har faktiskt skrivit en hel lista på vad jag ska göra imorgon, så vi får väl se hur många grejor jag bockat av när dagen går mot sitt slut.

Jag har redan varit ambitiös och bockat av en.. istället för att sätta mig och slösurfa i soffan så städade jag kylen:) Nu är där rent och fint och var sak har sin plats + att jag faktiskt gick ner och styrketränade.. (men det stod inte på min lista)

Imorgon är det handboll i Arenan - Jippiiiiii. Det ska bli kul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0