3 par nya skor!!!!!!

Godkväll,

Igår hade jag en sån bra dag - jag hade semester :)
Gick så klart upp arla för att få ut så mycket som möjligt av dagen och vid 7 började jag rengöra taket i matrummet med målartvätt. Det gick ganska lätt att få bort all smuts.

Josefine är fortfarande sjuk och kom upp vid 8 för att ta nässpray så att hon kunde andas igen. Jag var färdig med tvätten och satte mig för att lyssna på ljudbok ett tag. Lyssnar just nu på bästaste Camilla Läckbergs senaste "änglamakerskan". Sjukt bra!

Duschade och sen stack jag in till stan vid 10. Hittade TRE par skor!!!!!

Det snöade när jag körde in så dessa passar utmärkt :)





Sjukt snygga och sköna Timberland kängor!!! Är så himla nöjd.

Sen tog jag en liten promenad till Stadium - behöver "ute-löparskor" samt nya träningsskor. Köpte ju nya i fjor men de tog Jossan hand om och en annan fick ha sina gamla lite till...



Sitter som ett smäck och väger ingenting :)



Ska nog funka bra med dessa i terrängen :)

Nu har jag köpt skor för ett tag framöver...får bara röja lite så jag får plats med dem.

Eftermiddagen tillbringade jag framför en snyftfilm "jag saknar dig". Det måste nog vara klimakteriet som gjort att jag är mer lipig än någonsin. Hör jag en bra låt kan jag börja gråta - sjukt!!!!

Så snälla ni, såra mig inte för jag bara lipar.

Viltfärsbiffar med fetaost, vitlök och persilja till middag - det var mums!

Braveheart stod för fredagskvällens underhållning och en annan satt och lipade..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0