Fasta eller minska?

Jo, lite trött är jag allt - det blev nästan 12 timmars arbetsdag idag :)

Om du tror att ingen bryr sig om du lever eller inte, försök med att hoppa över några amorteringar eller bli sjuk när det är årsbokslut..

Vilken tur att min förkylning är borta då :)

Nyårslöfte?
Nej, inte direkt i år.. förra året hade jag ju att jag skulle "fasta" alla mina kostnader, typ inte handla kläder på ett helt år... jag klarade det i 30 dagar!! I år ska jag bara "minska" mina klädinköp - förhoppningsvis både på storleken och mängden.. :)

Vill önska alla nära och kära en god fortsättning på detta nya spännande år - 2012!!  Det blir ett kanon år, eller hur?!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Håller med dig.Man kan alltid hoppas att det blir ett kanonår både på det ena och andra sättet Kramis

2012-01-03 @ 07:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0