Gjort med hjort

Det blev inget glädjetjut igår för ynka 121:- - vad ska till för att vinna de där 160 miljonerna?
Varje jäkla lördag sitter man här och hoppas, håller tummarna hårt så de vitnar och till vilken nytta - inte fan blir jag 160 miljoner rikare av det.. Det är synd att man inte har någon rik avlägsen släkting som snart trillar av pinnen och känner en stark längtan att testamentera allt till mig.

Nä, jag får nog hitta min förmögenhet om jag ska bli rik :)

Idag har jag varit i Höör.
Sara har flyttat till Höör av alla ställen och jag anmälde mitt nyfikna intresse för en titt och det tillstyrktes med ett hurrarop :) eller inte, men jag tror nog att hon blev lite glad för presenterna.

Tillika bjöd hon faktiskt på ÄKTA Boijerts kakor :)
OCH kaffet smakade underbart!

Det kommer att bli jättefint när alla saker är på plats och hon har inhandlat en del tavlor mm. Jättefin lägenhet!

6 km löpning - ja jag vet... skulle blivit en mil, men va fan jag orkade inte... Endast 2,6 mil denna vecka.

Nu ska jag sköta om min hjortgryta - vi hörs

Kommentarer
Postat av: Sara

Pinsamt vad seg jag är! Men jag blev VÄLDIGT GLAD för presenterna =D Ska iväg nästa vecka & köpa fler kuddar :) Tusen tack :)

2012-01-19 @ 17:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0