Skriker jag av lycka eller hörs det en djup suck ?

Så var det lördag men känns som söndag eller nåt. Riktigt härligt att ha en fredag ledig och gissa om jag städade. Storstädade mest hela dagen och jag älskade varje minut :) Jag var helt lyrisk hela kvällen och imorse när jag gick upp - så rent och så fint :D

Sprang en sisådär 7 km igår och på kvällen tittade vi på sista filmen av Harry Potter - Nu har jag minsann sett alla filmerna och jag är inte ett enda dugg imponerad. Som sagt, det är en sån sak man måste ha gjort i sitt liv.

Just nu har jag även ett Camilla Läckberg marathon och är på näst sista boken, Fyrvaktaren, och det är en författare att rekommendera. Sjukt bra!!

Det blev bara 6 km löpning idag för mitt knä bråkar med mig. Ni vet, vattnet skvalpar eller nåt..

Idag fyller min morfar 81 år.
De var 7 bröder från början och min morfar är yngst. De är fyra kvar och han som är äldst och i livet är 94 år - vilka bra gener, helt sjukt! De hade en syster också som blev 100 år.  Jag slår vad om att det kommer min morfar att slå :)

Nu är snart mina grillspett klara och sen blir det nog soffmys ikväll - har ju börjat sticka en tröja till mig själv och gör gärna det när jag tittar på film.

Oj, jag kom just på att det är möjligt att jag just i detta ögonblick är mångmiljonär... måste kolla.

Njut av kvällen, och om jag nu blir mångmiljonär så lär ni höra det :)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0