Slottsfrun är uttråkad



Oj, det har redan gått en hel vecka och inte har det hänt något heller.
Min chef fyllde 40 år i onsdags och vi firade henne med både sång, presenter och kramar

I torsdags hade jag ont i halsen och kunde så klart inte träna - deprimerande, men hälsan går först. Hade jag mot förmodan nonchalerat halsontet så kan jag nästan slå vad om att jag legat sjuk på fredagen. Och fredagen mådde jag inte 100, men slutade lite tidigare och körde hem och slappade lite i soffan innan kvällens roliga. Vi var hos Bodil och Pigge - åt gott, drack gott och hade kul som vanligt.

Raglade eller...trippade hem vid 2 snåret och så klart vaknar kvinnan kl.7 - sååå förvånad jag blir!
slappelördag och så skönt det är!!

Imorgon frukostmöte med styrelsen på sandhem kl.9.00 - tjohooo!!

Ha en fin helg! Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0