Tollarps IF gympa slår alla rekord!

Äntligen är gympan igång på riktigt!
Andra veckan, dvs första veckan för våra gymnaster att sätta in pengar vilket resulterar för en liten kassör - en jäkla massa arbeten denna vecka med att skriva listor på betalningar.

Idag fick jag inbetalningar på över 31000:- o de listorna skulle ut idag :)

Jätteroligt att Tollarps IF gymnastik har blivit så populärt - bra ledare och bra gympa skapar många gymnaster.. nästa steg är nog att satsa lite mer på barngymnastiken för det känns lite som den har glidit åt sidan.

Idag hade vi en föreläsning på jobbet med Lisa Kaptein Kvist - 2010 års bästa PT!!
Hon är skitbra att lyssna på - allting känns så naturligt och glasklart när hon berättar saker och ting, och ändå kommer man inte ihåg det efter några dagar. Hon är inbokad 9 st tillfällen detta året och jag har även bokat en egen privat stund med henne. Dyr, och jag hoppas hon är värd varenda öre :)

Kvällens step var rolig:D
Vi har två stepledare, den ena pratar jättemycket och den andra nästan ingenting alls. Den ena drar över tiden och den andra slutar innan timmen är slut.. jaja

Idrottsgala på TV - varför vill man titta på det? Jag såg Therese Sjögran där :) lilla loppan som jag åkte skidor ihopa med när hon var liten - vi har varit i Österrike tillsammans många gånger och nu är hon på TV.  Jaja, det var många år sen jag träffade henne.

Imorgon ogillatisdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0