Träning med potential samt gåshud

Hej Hopp,

Det har varit en intensiv vecka, både på jobb och på hemmaplan. Mycket träning för både knopp och kropp, vilket i alla fall träningen med kroppen har resulterat i en jävulusisk träningsvärk. Seriöst är nog denna bland de värsta träningsvärkar jag någonsin har haft. Den här svensken kommer knappt ur sängen..och snacka inte om att komma ur bilen..

Måndag: Steppass, nytt pass med potential - ser fram emot högre svårighetsgrad
Tisdag: 5 km löpning på löpband, 27 min
Onsdag: Jag var helt slut efter en lång arbetsdag så kroppen orkade bara fram till soffan och kom inte därifrån

Torsdag: Piloxing, nytt fräscht och roligt - invigde mina nya vikthandskar
Därefter Kettlebells - pulshöjande styrkeövningar som jag gillar, men är ändå lite tveksam..min ländrygg behöver nog tränas mer innan jag fortsätter.
Fredag: Fonduekväll, absolut ingen träning
Lördag: Promenad i det fina vädret, 6 km löpning 32 min
Hamilton på bio - Wow så bra!!! Se den!!!!!

Dock tycker jag nog att Stefan Sauk passar bättre som rikemansrollen Hamilton än Mikael Persbrandt, han är fortfarande Gunvald Larsson i mina ögon.. men den var skitbra ändå.




Vi får se vad denna dag har att erbjuda - har bett M boxas med mig och det lär ju bli tufft i så fall.

Äntligen har årsbokslutsarbetet lugnat sig och för min del är det klart - nu är det nytt år, nya utmaningar och nya pärmar :) Fatta hur tråkigt det är att arkivera pärmar och sen skaffa nya...vi pratar inte om 4 pärmar här.

Njut av nedanstående!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0