Vila är gött

Godkväll,

Idag har jag min vilokväll och den har jag faktiskt sett fram emot hela dagen:)
Det är skitroligt att träna, men just nu är jag glad att onsdagar är lugna kvällar.
Sen å andra sidan, hade jag haft någon träning inplanerad ikväll så hade jag ju tränat och inte stört mig något vidare på det.

Mental träning kan försätta berg och har jag gett mig tusan på saker o ting så är jag inte den...jag kan ändra mig, haha  MEN jag är ambitiös :)

Min M har röjt matrummet och håller just nu på att plasta in hela rummet - vi ska måla taket i kök o matrum i helgen. Köpte färg för läääääängeeesen, men vet vilket hårt och jobbigt arbete vi har framför oss så därför har vi inte riktigt kommit till skott. Det har bara legat o pyrt så där i det undermedvetna ett tag, men nu måste vi.. nytt år och nya tag.

Lillgummis har tränat i en hel vecka och nu ligger hon däckad med världens förkylning igen - vad gör man? Jag tycker så himla synd om henne - hon vill ju träna, men blir sjuk direkt.

Torsdag imorgon, sista arbetsdagen denna vecka för mig:) Jag har nämligen tagit ledigt på fredag!!!

Mästerkockarna nu!!!



Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0