Äntligen!!!

Hej alla glada,
 
Nu är det semester - även för denna svensken!
Igår slutade jag kl 13, körde och hämtade Josefine på hennes jobb och sen lite shopping i Hörby.
 
Gäspade i stort sett hela vägen hem och när jag kom inom dörren slängde jag mig i soffan och somnade. What a week!! Totalt slutkörd och efter tre timmar.."vad ska jag nu göra?"  så var jag så rastlös att det enda som kunde bota det var en löprunda.
Därefter var jag redo för middag och vin - nu är det semesterlunk, nu chillar jag :)
 
På dagens schema står...egentligen ingenting, men jag är född Jungfru och har vi inga skrivna listor så finns de i huvudet ändå :)
 
Storstäda köket står det - I like - det är ngt jag gör varje sommar!
Sen blir det löpning och därefter ska vi ju fira lille Elliot som blir 3 år. Ja, han fyllde i torsdags men firas idag, på sin pappas födelsedag :)
 
 
Goe pågen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0