Fin helg gör mig lycklig

Semester och jag vaknar 04.18. Så skönt att jag har semester och kan ligga och sova vid poolen lite senare idag. Har precis sagt hej då till lilla gumman som så tappert går till bussen för att åka och jobba - kul att hon fått sommarjobb.
 
Lördagskalaset blev hur lyckat som helst och Elliot är världens charmtroll, 3 år fyllda och det finns inte ett ord han inte snappar upp och härmar - så kul!
 
 
Catharina o Åke bjöd på grillat - mums!!
 
Söndagen började med shopping av blommor, nya krukor till vår paviljong + en massa annat. Eftermiddagen tillbringades vid poolen, i poolen och sen i träningsrummet där jag avverkade några km på löpbandet. Svettades floder, men vad gör väl det när man kan slänga sig i poolen sen :)
 
Grillad fläskfilé och potatisgratäng till middag - oj så gott och oj så mysig kväll - jag älskar semester!
 
 

Kommentarer
Postat av: b

vaknar 04.18 och du har semester? jag hoppas att du inte gick ur sängen vid den tidpunkten på en semesterdag???
ikväll är min sista ljuva semsterkväll för den här omgången och det gäller att vara vaken så länge som möjligt ?!

Svar: Nej Berit, jag gick upp 5 :) Härligt, semesterdagen blir ju hur lång som helst - I like
Susanne Thell

2012-07-10 @ 22:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0