Glad midsommar

Fyra dagars semester går mot sitt slut - finns det mer att städa och sortera? Knappast
 
Idag började jag på mitt projekt "tavla till mitt nya kontor" och medan bakgrunden torkade så började jag måla en annan. Den var så rolig att måla så den hann bli färdig också :)
 
 
Sen fortsatte jag med den jag börjat på, men den blev inte som jag ville - jag målar nog över den...får sova på saken.
 
Idag har jag gjort jello shots med ananassmak och satan i gatan vad starka de blev - får nog göra några andra också - en sån är som en snaps :)
 
Sprang 7 km idag - svettigt värre men det kändes bra - börjar komma ifatt efter student-o-grekland-chillet - inte alls bra att inte träna något alls på 3 veckor - ett rent helvete att komma ikapp och få bra kondis igen.
 
Bokat våra behandlingar till Spa resan idag - hade varit skönt med några spa dagar nu också, men den som väntar på ngt gott får vänta skitlänge.
 
Idag firade vi midsommar - det var i påskas vi åt sill senast så jag tyckte att vi kunde ha lite midsommar den 12 juli - det var gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0