Hallå solen - var är du???

I föregående inlägg försvann min epilog... bull.
 
Idag sov jag till halv nio!! Josefine hade ledig dag så hon följde med mig och handlade - ny vaxduk till uteplatsbordet och så klart hittade hon romantiska kuddar... hon är en obotlig romantiker :)
Matshopping har aldrig varit tråkigare och ösregnet träffade oss mitt i prick när vi kom ut med vår fullastade kundvagn - ännu mer bull.
 
Träningen gick skitbra idag också - är supernöjd med veckans alla träningspass :)
 
Det blev inga jello shots idag, väntar tills imorgon eller möjligtvis fredag - vill ha dem extra fräscha till fredag ju.
 
Promenix med mannen efter god middag och så klart råkade det regna och mullra lite..
 
Detta är grannens gräsmatta.. en härlig sommaräng:)
 
 
Och detta är en del av min grönska - mina är mindre vilda :)
 
ÄLSKAR SOMMAR OCH SOL!!!!
 
 
Och rosa saxofoner :)
 
Seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0