Har semesterflow utan semester..

Det känns nästan som jag har semester... dock är det mannen som har det, men jag har samma flow :)
 
Veckan som gått har varit något kaotisk, efter 1 1/2 veckas semester drar liksom allt arbete ihop sig som ett jäkla åskoväder. Överlevde varje dag trots huvudvärk och avundsjuka blickar på min solbränna, hiihii..
 
Fredagen slutade jag något tidigare för M skulle hämta motorcykeln efter service i Bromölla, och medan jag var på väg ringde Pigge för att leverera vårt nya fina soffbord, ett äkta Mio bord :) haha
Josefine var ju hemma och förberedde våra grillspett så hon fick hjälpa Pigge med bordet.
 
Bella kom och hälsade på och vi grillade och drack gott vitt.
 
Lördagen körde jag och tjejerna ner till Center Syd och roade oss i paradiset :) På hemvägen stannade vi till hos mamma och tog en snabb fika i trädgården. Jättemysigt, jättevarmt och hon har sjukt fina blommor precis överallt.
Slängde av Josefine i Hörby och vi stannade för shopping på ICA kvantum.
 
Kändisvarning: Amanda Fondells storasyster jobbar i kassan ;)))) haha precis som jag är jätteintresserad, men hon är väldigt söt.
 
Hem ljuva hem!
Soft i paviljongen med ett glas vin
Grillad lax till middag och sen besök av naboerna Bodil & Pigge :)
Blir det Gotland, Sturkö eller ingenting alls - vi får väl se.. var hojen tar oss.
 
 
Eftersom söndagen hade lovat regn, regn och åter regn laddade jag inför en hel massa timmar med mitt strykjärn - wow så tråkigt det var att stryka i 6 timmar, men fint blev det.
 
Ömsa skinn suger :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0