Heja världen och alla mästerverk

Såja, överlevde första arbetsdagen efter semestern :)
Suck!
En avslagen dag då tummarna hade fastnat någonstans - gjorde allt jag planerat, men hur kul var det egentligen..
 
Slutade lagom tidigt för att hämta Josefine halv tre :)
 
När jag kom hem var det strålande solsken - till skillnad från Hörby då där molnen hängde tunga och jackan var klistrad på kroppen.
Jag övertalade mannen att vi skulle köra till Bockeboda för annars var risken ganska stor att jag slocknade på soffan inom en timme, så Bockeboda det blev.
 
En svettig 5,5 km runda som är helt underbar med blandad terräng - jag njuter fullkomligt!!
 
Kålpudding på bordet och OS hela kvällen - nu kör vi - HEJA  KRISTIANSTAD!!
 
 
Tisdag hela dan imorgon - ogillar tanken på ännu en sömnlös natt och en mage som bråkar - bläääähhh, men det blir nog en kort arbetsdag även imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0