Jag är inte bitter...

Jag går på positivt tänkande - vad går ni på?
 
Som ni alla vet och läst så har ju tusentals oskyldiga människor blivit drabbade av ett företags tvivelaktiga beteende - ett önsketänkande från deras del, att sälja mer...men verkligheten kom ifatt dem och de kunde inte stå för vad de hade gjort :(
Vi blev blåsta helt enkelt!
På våra Bruce Springsteen biljetter!!!!!
 
Vi fick dem inte - bokade, förköpta sen i November med ordernr och allt - ändå blev vi blåsta - må någon likt Hin håle eller Lucifer straffa den som står bakom denna besvikelsen över att missa nedanstående.
 
 
MEN..jag är inte bitter..för jag fick en helt underbar fredag och lördag tillsammans med dem jag älskar.
 
Mikael och jag startade vid 11 och skulle möta Cathy o Åke vid Halmstad - eftersom vi går på E6:an efter Laholm så bestämde vi att vi skulle träffas på närmaste Rasta vilket var i Snapparp. Skickade ett sms o sa att vi var där - vi kommer snart, fick jag till svar...
 
Haha, sen ringde Cathy...alltså var är ni??? vi har just passerat Halmstad - hahahahaa
Jaja, vi träffades äntligen i Skrea och Cathy hade ju lipat för hon har ju lite hormonsvallningar vid den tiden på dygnet och speciellt eftersom vi inte fått några biljetter till Bruce... men hon är inte heller bitter..
 
Göteborg - va fan gör man där en fredag mitt i semestern om man inte ska till Liseberg?
Man dricker vin, väntar på ett sms som säger att vi ska hämta upp våra biljetter och sen käkar man på Max.
 
Det blev krogrunda på Avenyn - jättemysigt, men det är väl tusan så tjatigt med de här spårvagnarna. Åke upplyste mig om det var 30 sekund :) men det var ganska mysigt det också...alltså hans upplysningar:)hihi.
 
Avslutade citykvällen med ett besök hos Frank med klistriga moset och en nattfösare på hotellet. Jäklar vilket fint hotell vi bodde på :) Arken rekommenderas:)
 
Dagen efter skuttade jag upp ur sängen - utsövd!!! Sovit hela natten!!!! Ska bo på det hotellet fler gånger :)
Frukostbuffé som heter duga - Wow!!!
 
Mätta och färdiga med Göteborg begav vi oss mot Hin Håles sommarnäste - enligt M o Åke i alla fall. Ja, jag hade bara svårt att andas för där var så mycket folk i Ullared denna lördag efter en Bruce Springsteen konsert i Göteborg.
Vi handlade vad vi orkade - ingen överfull vagn, men det räckte till.
 
Hemma vid halv 4 - glädjen var stor när man fick packa upp och prova :)
 
Är glad och nöjd trots stor besvikelse
 
 

Kommentarer
Postat av: Cathy

Ja trots all besvikelse så blev det en mysig helg!! Men vilka jävla kort!!!!!!! Ta bort, speciellt det första på mig!! Men nästa gång han kommer så e han vår!!! Då jävlar ska vi stå längst fram:))) puss o kram

Svar: De är jättefina!!! Jag blev väldigt nöjd med dem...men vill du att jag byter? Jag har andra :)
Susanne Thell

2012-07-28 @ 22:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0