jag kan prata norska - visselkittel ;)

Idag är nog värsta rastlösdagen - jag blir galen!!!!
 
Så fort solen skiner, rusar jag mot kylen - hämtar mitt vinglas o fyller det med rosé som jag egentligen inte tycker om och sen rusar jag ut i min paviljong och försöker njuta av att jag har semester - det känns lite ansträngt men bilden av mig sittande i vår soffgrupp i vår paviljong med ett glas champagne (typ rosé istället då) har jag fortfarande på näthinnan och det står ju även på min semesterlista, och jag har ju semester :)
 
För att muntra upp mig när regnskurarna infinner sig, sätter jag på tevatten i min nya vattenkittel - eller heter det visselkittel? Ahhhh den är så fin och jag blir så glad av den - tänk så lite som kan glädja mig ändå :D
 
 
Ahh, och så har vi då det här jäkla rosévinet som vi öppnade till studenten - en hel box och ingen tog av skiten :( Suck, nu får ju jag dricka upp det...
 
Jaja, inte mycket kvar nu, men jag spär ut det med bubbelvatten så är det inte så surt. Ja, idag tog jag flädercider istället o det gick ju också bra - allt går bra utom naturelle Mauro rosé - köp den inte!!! ett litet tips bara..
 
 
Det blev inte bakning idag - sliter mitt hår av tristess istället - snart styrketräning och puls på bandet. (ska bara nyktra till först...)
 
Seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0