kattifierat inlägg en söndag för att pigga upp

Vilken blähä-söndag!
Ogillar söndagar i vanliga fall men idag slår alla rekord, typ OS då :)
 
Kan det bero på att jag börjar arbeta imorgon? Nja...jag börjar lugnt imorgon så jag tror inte det.
Sjukt tråkigt väder - vi hade funderingar på en runda i Bockeboda men det ville ju inte sluta regna så vi stannade inne istället.
 
I fredags var det två år sen min kusin gick bort.
Tiden går fort...känns inte så avlägset egentligen - hade likväl kunnat vara några månader sen.
 
Hämtade ut några beställda Gina tricot kläder idag :)
Josefine hade handlat... o lite (mikroskopiskt lite) hade jag också beställt.
 
Katterna är galna idag - de vill ut - i regnet... o sen får de lite tosseryck o sladdar på parketten.. jaja kör lite söta kisar som kan pigga upp denna tråkiga söndag
 
 
God söndag på Er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0