Maja gör saft

Gomorron,
 
Gårdagens flykt ifrån regnet till kära Småland resulterade i ännu mer regn - suck!
Att flanera på IKEA i en massa timmar tillfredsställer t.om mina behov ett tag, och om man tar en liten fika emellan så är det en liten bonus :)
 
Det var Josefine som stod för de stora inköpen igår eller nja.. ok jag köpte en ny matta till vardagsrummet så den var störst :D
 
Man går aldrig ifrån IKEA utan att ha köpt någonting - så är det bara. Vi var nöjda!
 
Fick även handlat present på hemvägen till Henke ponken som fyllde 23 år i tisdags. Vi är förövrigt bjudna på ett "ute-kalas" på söndag - gissa om jag har börjat dansa soldansen igen :)
 
Dagens lista idag: Garderobsrensning
                              Ev bakning
                              Börja skissa på min tavelbeställning
                              Styrketräning
 
Sen är jag också trött.
 
Idag har jag även beställt en saftkokare till induktionshäll - jag har en som jag kunde ha till min gamla spis, men se nu måste jag åka hem till Isabella och göra gelé. Hinner nog inte få den nya innan det är dags..
 
 
Fin va?!
 
Seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0