Man kan faktiskt gå fel i spår..

Tjeeena,
 
Lördagen har varit semester :)
Äntligen!!!
 
Bockeboda:
 
bestämde oss för orange slinga, och så gick vi mot röd... snurrade i huvet lite, men vi kom rätt till slut ändå - en härlig bana som vi ev återvänder till imorgon :)
 
Solen har visat sig - Sus slängde av kläderna och for ut till min turkosa skönhet och platsade där i någon timme.
 
Löpning i 5 km och jag kom på att mina benhinnor börjar bli kassa igen - har haft problem förr så jag vet hur illa det kan kännas - vill inte!
 
Mannen grillar marinerad fläskfilé idag - himmelskt gott och helvetesrosén går mot sin sista slurp - det blir all in ikväll - inte en droppe ska vara kvar när jag går och lägger mig:)
 
Undrar vad kvällen mer bjuder på.. känner för en hård match i ölspelet eller nåt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0