Normala förhållanden o katten är hemma igen

Lilla Maximus har fått komma hem :)
 
Han hade förstoppning och urinvägsinfektion - mycket ovanligt o de har inget gemensamt - endast otur att han skulle få det. Febern har gått ner, men han är trött.
 
Annars har jag mest jobbat idag..typ. Var på arbetet 06.20 idag - varför?
Så jag kan komma hem tidigt så klart :) 
 
Jag vill också ha semester nu, men smygsemestrar på kvällarna - då dricker jag också vin och champagne.. :) Mums!
 
 
Annars kan jag berätta att jag var på skiktröntgen av min hjärna för ett tag sen - för att jag alltid har huvudvärk, men jag hade "normala förhållanden" mellan mina skikt :)). Det känns ju tillfredsställande att man inte har en tumör eller nåt - frågan är då fortfarande - varför har jag huvudvärk?  Men idag har jag inte haft så det har säkert vänt :))  Mina tänder är i alla fall vita och fina :)
 
Har planerat att jag ska måla en tavla till mitt nya kontor under semestern - frågan är bara vad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0