Semesterlista

 
 
1. Jag ska göra något meningsfullt alla dagar, om det är 10 min eller 8 timmar spelar ingen roll.
2. När solen visar sig o temperaturen stiger ska jag sola och bada.
3. Minst 5 träningstillfällen i veckan samt att jag har en del personliga mål inom träningen.
4. Måla tavla till mitt nya kontor på jobbet
5. Städa och sortera där jag inte städar varje vecka
 
Det blir en bra semester trots tråkigt väder.
Utflykter har vi pratat om, minisemestrar också, men hur kul är det att åka iväg på mc i detta vädret - det är ju likadant i hela Sverige och Danmark - så då är inte valet särskilt svårt - vi stannar i Skåne o njuter av semestern där vi känner för att vara just för stunden.
 
Att gå ut och äta är semester för mig - det blev RoseGarden idag - vi fick matkoma allihopa och låg som sjökor i soffan och stönade, men gott var det :)
 
Imorgon ska jag nog göra jello shots :) Måste testa!! Kan ju ta med till brännbollen på fredag :D
 
 
Glad sommar alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0