Strålande humör o väder

Sovit ganska uruselt även denna natt, men...känner mig ganska utsövd ändå.
Klockfan ringde 8 - raglade upp o tog en vitaminkur och en kopp kaffe för att sen sätta oss i bilen och köra till Bockeboda.
 
Skrev på fb att jag avverkade 7,7 km kl. 9 på morgonen, men det var faktiskt 8,2 km :)
 
Var sjukt nöjd med min prestation i alla fall - dock stod mannen och väntade när jag kom farande, och då hade han sprungit 1,3 km längre än mig - men han är snabb och jag är en snigel :)
 
En förtjänad frukost smakar alltid gudomligt och sen slänga sig i poolen gör morgonen komplett.
 
Har inte gjort många handtag idag mer än shoppat mat och nu ikväll har jag tagit fram vad jag ska packa i min övernattningsväska till imorgon. Bilen rullar mot Götet och Bruce kl.11 imorgon - fan va kul det ska bli!!!
 
 
Det blir hatt på imorgon :D
 
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0