Våta spår o handgjorda gräddisar

Mikaels sista semesterdag idag, men det får man bara viska.... han blir på uruselt humör om jag nämner det...
 
Fick passa på att köra tidigt till jobb för att komma hem tidigt - jag var på jobb redan 06.10 :) - det är såååå skönt att lämna stället innan tre.
 
En helt vanlig hattisdag då Josefine med bihang körde till Väla, och inte ville de vänta tills jag hade slutat arbeta så jag kunde hänga med - nej, vi vill köra nu.... mitt på fm. Odågor - gemena ungdomar - har ingen respekt för oss äldre som inte kommer någonstans..
 
Jag tror nog Josefine fick dåligt samvete för hon var gullig och köpte handgjorda gräddbullar till sin mamma o pappa - kan tillägga att de var sjukt goda:)
 
 
 
MUMSISCH!!!
 
 
Hemma strax efter tre, inhandlade mat på Willys och besökte även det nystartade ML i Kristianstad - ingen hit, men visst, de hade en del inredningsprylar men vilken affär har inte det... affären imponerade inte på mig.
 
Solen strålade och vi bestämde oss att köra ännu en dag till vårt nya favvislöpställe - bockatorpet.
När vi började närma oss började det stänka och när vi körde in på parkeringen hällregnade det - mindre kul. Vi avvaktade en 10 minuter och sen fick det kvitta - våta blir vi i vilket fall som helst..
 
Liiiite dyngigt i, under och ovanpå skorna, men annars ganska torr :)
 
Kvällen bjöd som vanligt på OS - vad mer kan man begära av en andra arbetsdagskväll som tillika är en tisdag.. Sköt om Er - imorgon är det onsdag och livet leker igen :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0