Arbetsdag imorgon eller är det lördag?

Visst känns det inte som fredag idag..?!
Denna konstiga vecka har verkligen gått fort :)

Onsdagens shopping i Tyskland blev trots allt bra - vi fick köpt vad vi behövde och lite till - precis som vi planerat :)

Sen två dagar till med bokslut och plötsligt är det fredag.

Igår fick jag tid till CT skalle - vilket konstigt namn på en röntgen... folk i min närhet tror att jag oroar mig, men det gör jag faktiskt inte - borde jag? Jag ska i alla fall dit på måndag kl. 9.

Åhhh, sen har jag beställt tid till något som jag har velat göra väldigt väldigt länge - min familj idiotförklarade mig när de fick veta, men mina kollegor tycker att jag är värd det :)

Det är min belöning till mig själv för att jag har varit duktig och slutat förgifta mig själv och andra :)

Jag berättar mer sen :) men det har något med Andreas Carlsson att göra ;D



I like :)

Nu kallar sängen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0