Balen - Bäckaskogs slott

Dagens händelser har cirkulerat runt Josefine. Idag var det förberedelser inför kvällens bal på Bäckaskogs slott :)

Sabina kom redan igår och fixade Josefines naglar och imorse hann hon även med mina:)

Isabella kom i förmiddags och fixade hennes hår och därefter gjorde Sabina en sjukt snygg make up på henne.







Sen kom lilleman och tog på sig finaste kostymen och gjorde Josefine lycklig för att han ville vara med och bli fotograferad med henne - så gulligt!!



Josefines bal-date kom i finaste Mustangen med cabben nere... sånt härligt ljud där var på den motorn :))



Kön var sjukt lång fram till Bäckaskogs slott, tror nog att det kröp i 10 km/h i ca 4 km..

Vi var i alla fall före dem så vi såg när de kom in och besteg den röda mattan.







Åhh så fina alla var :)
Jag var helt lyrisk när jag kom hem och bara tänkte på hur underbart Josefines liv är nu och hur underbart snygg hon är :)

Kommentarer
Postat av: B

ja det är en vacker dotter du har! Och med tjusig klänning.



2012-06-11 @ 23:30:18
Postat av: B

kan jag skicka mina naglar till Sabina?

2012-06-11 @ 23:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0