Fest + Guitar Hero

Kort uppdatering från sommarfest!

Sjukt kul!!!

Misan bjöd på världens godaste Mojito innan festen - har aldig druckit godare!!!

Sus hamnade i "The American team" och vi kom på tredje plats på "tv-serier quiz" - sjukt roligt - jag som är värdelösare än värdelösast bidrog med "törnfåglarna"... alltså ensam hade jag nog inte vunnit, eller rättare sagt...jag hade nog kommit sist, men med mina goa lagkamrater kom vi på tredje plats och hade 40 av 48 points.

God mat....sjukt god efterrätt (om man bortser ifrån inlagda körsbär) med mjölkchoklad-pannacottan var himmelskt superb ;)

Så plötsligt faller ett helt glas rödvin över min VITA kavaj.... älskar detta....

jaja sånt är livet och det hade lika bra kunnat vara jag själv..

Guitar Hero tävling... jippiiiiieeee

Ja, är ganska nöjd med 43' points mot min motspelare på 24'  :D

Bästa Magnus körde mig och Håkan hem - gillar det här med teambuilding... man bygger upp en kollega-vänskap as I like. Diskussionsområdena under resan Hörby - Kristianstad var: Skrämmande upplevelser mellan vänner av motsatta könet - det kan bli så fel om man inte tänker sig för innan man pratar..

Och så plötsligt var vi i Vä ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0