Romancekrydda i Greklandet

Vi har varit på Rhodos :)
Vår andra gång och min tredje gång - detta är bara början - jag gillar ön - vi åker nog dit nästa år också.
 
Veckan bestod av sol, 35 graders värme med en härlig bris, bad i pool och bad i havet, buffé varje dag, shopping, promenader, läsning under ett parasoll, ljudbokslyssning med snark :D
 
En mycket härlig vecka på ett fint hotell och mycket chill med soft touch :)
 
Solnedgången var grym, varje kväll likadan - romance på hög nivå.
 
 
Vårt hotell - en riktig höjdare :)
 Ett väldigt speciellt besök i Rhodos gamla stad. Ringmurens ganska skrämmande små gränder som kantas av de höga murarna.. Plötsligt börjar det åska! Förstår ni hur det ekar mellan dessa murar.. jag blev livrädd!!! Sen började det ösregna och vi fick bege oss till bussen och vi hade ingen aning om hur vi skulle ta oss ut ur dessa gångar och gränder - HUUUU så obehagligt det var, men vi fann bussen och hann lösa biljett.
 
Som ni vet är jag ju inget fan av oliver... Är man i Grekland måste man äta oliver, det bara är så..
Pigge har berättat hur duktig han har varit och lärt sig äta oliver och nu tycker han ju om dem..
 
Jag har försökt hemma några gånger men jag tycker inte om smaken, så jag gjorde ett tappert försök nu när vi var i Grekland och allt - man måste ju bara älska oliver när man är i Greklandet :)
 
Ehhh, nä... nu har jag i alla fall försökt och ni ser ju resultatet här nedan..
 
 
Så var det med Grekiska oliver..
 
Man kan inte titta sig trött på alla underbara blommor..
 
 
Slutligen en aningen brun man...vet inte vem det är men han är typ neger eller nåt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0