Bra helg, ännu bättre vecka...eller?

Ännu en härlig helg har försvunnit. Jag är alltid lite extra lycklig när jag slipper vara bakis :) Tack Magnus för att du tog hem mig i tid i fredags :)

Idag fick jag höra ett antal gånger - var blev du av i fredags, vi skulle ju...

Helgen blev lång och bra och hela lördagen stod jag och slet med tvätten och tittade på fem avsnitt av Medium och söndagen var så fantastisk att jag kunde bocka av massor på min to-do-lista - I like!

Så varje måndag efter en firmafest har jag ångest för att jag vet att det blir visning av foton i matsalen.. och jag vet även att de oftast inte visar dem på tisdagen och inte måndagen, men ändå känner jag mig nervös.. pucko

Besked om ännu mer tråkigheter i släkten - när ska beskeden ta slut - vill inte mer nu!

Allt ska vara glädje, det är ju snart bal och student och fina klänningar.

Och mina tavla-för-dagen är färdiga :) Lite kul faktiskt


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Jisses vad snygg/a den/dom blev! Kanon:D

2012-06-05 @ 08:44:51
Postat av: sus

Tack så mycket - sjukt roligt att göra, men svårt att hitta på..

2012-06-05 @ 09:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0