Vill ngn putsa mina fönster?

Oj så skönt ni alla får som sover länge imorgon - det kan jag ju titta i stjärnorna efter..
Suck!
Klockan dånar i mina öron kl.4 imorgon bitti och det är ju bara för den goda sakens skull... Tyskland - Bordershop - Jipppiiiieee - not.

Hade det inte snart varit sommar och student så hade jag inte gått upp arla imorgon - det är en sak som är säker.

Efter en natt med mardrömmar - spindlar och hemska damen så är jag inte pigg på att få ännu mindre sömn igen.

Positiva tankar var det... Det ska bli mysigt att åka med Thells bussar, krama om min pappa som jag inte träffat sen november och tillbringa dagen med min älskade man. Det är inte positivt att vi ska smälla massa pengar på alkohol som vi bjuder bort, men jag gillar både alkohol och att göra av med pengar så lite positivt är det ju - jag får säkert en endorfinkick eller nåt :)

Josefine festar loss idag - skattjakt i Kristianstad och inte en nykter ungdom i sikte. Det var förfest i Vä redan kl. 11 idag... Hon kommer väl hem lagom till vi ska gå upp. Härliga tider!!!

Jag ska nog låtsa att jag tar studenten.. lika mycket som att vi kan fixa en möhippa till Bodil fast hon aldrig får tummarna loss att säga ja :)

Ja, ni som är lediga och inte ska till Tyskland kan ju sova länge imorgon - njut ordentligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0