Min värld är ganska konstig..

Det händer inte mycket nu - stiltje på alla fronter :(

Jo, Josefine har haft projektarbetsredovisning idag och det gick sjukt bra - hon fick beställningar på sin bok!!
Jag är en mycket stolt och glad mamma :)

Det har jag i och för sig alltid varit när det gäller mina barn - finns liksom inga andra alternativ :)

En annan lite annorlunda sak hände idag..
När jag var liten så var min mamma dagbarnvårdare och hennes första barn som hon passade var ett syskonpar, en flicka o en liten pojke - jag kommer ihåg att jag lekte väldigt mycket med flickan och jag var inte mer än 4-5 år sådär. Tyvärr flyttade de ifrån S.Sandby innan vi började skolan.

Jag hittade henne på facebook härom dagen - helt otroligt!! Varför kom jag att tänka på henne?
Ibland händer konstiga saker..

5 km löpning idag - benen kändes bra, det blir nog en löprunda till imorgon :)

Bella o Henke kommer på middag imorgon:)

Nu ska jag samla ihop en massa dukar dottern ska ha - de fick vårt matsalsmöblemang och sen köpte vi nytt, större bord - vilket resulterar i att jag inte har några dukar som passar mitt långa bord :( 

Jaja, oväsentliga saker i det stora hela

Seeya





Kommentarer
Postat av: mamma

Helt underbart hur hittade du henne pratade du med henne igår

2012-03-14 @ 08:03:26
Postat av: Sus

Nej hon hörde aldrig av sig igen, men det kommer säkert..

2012-03-14 @ 08:18:05
Postat av: B

man blir nyfiken - vad för slags bok har din dotter gjort??

önskar dig en bra ledig dag och kör inte för fort till U-red!

2012-03-14 @ 23:22:24
Postat av: Sus

Jag visar dig imorgon Berit :)

2012-03-15 @ 20:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0