Shopping

Helgen är här och jag njuter fullständigt. Det är en sådan helg då jag inte har så många måsten, bara en lång lista av "känner-jag-för-det, så-gör-jag-det" grejor och det är ju ganska tilltalande :)

Efter gårdagskvällens lipande i soffan till WarHorse så var huvudvärken ett faktum när jag vaknade imorse - det slår aldrig fel - jag får vätskebrist..

Men filmer var ûberbra och mycket sevärd.

Långfrukost med skaldeman o hans fetter, sen blev det Willys inköp och Intersport där jag köpte en Haglöfs jacka :) Har alltid älskat Haglöfs jackor!

Igår sprang jag 7 km och idag ska jag nog styrketräna - det blir en härlig lördag.

Vad tycker ni om min nya blogg?
Ser ni ingen skillnad sen sist ni var här får ni uppdatera, typ tryck F5 eller nåt :)

Jag har blivit förälskad..


Visst är de sjukt snygga...

Njut av helgen så som jag ska njuta - fullständigt!


Kommentarer
Postat av: bellis

Jag tycker minsann att din blogg blev riktigt snygg!

2012-03-17 @ 14:31:36
URL: http://lahult.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det tyckte jag med.Det gjorde du bra Bella

2012-03-17 @ 15:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0