Solsken, kärlek & partyyyyyy

Vilken fullkomligt underbar helg!

Solsken, livskvalité, vin, kärlek och PARTYYYYY - vad mer kan man önska sig i mars?

Lördagen tog jag milen på löpbandet - kändes bra ;) och det var den andra långköraren denna vecka.
På kvällen firade vi älskade systern min - hon börjar bli gammal.... (ni märkte att jag nästan viskade där..)

Jaja, nedanstående bild är fem år gammal..



Hennes 35-årsdag firades i lördags med släkt och vänner - jättekul, gott och onyktert - precis så man önskar.

Åke inledde festen med en liten överraskningsrulle med kniviga frågor om huvudpersonen, grisen då och ja, vad ska jag säga - jag är ganska usel på historia :)

Däremot min man vet mer om min syster än vad jag vet... lite konstigt fenomen, men har vet ju alltid mer än mig om allting - så var den ekvationen löst.

Söndagar är inte mina favorithelgdagar, om de inte uppträder mitt i veckan vill säga... men vanligtvis tillhör de kategorin "ångest" och "drygt".

Min sista söndag i mars tillbringade jag först i soffan medan dottern stekte på balkongen, mannen körde runda med tvåhjulspolarna och sen fick jag ut o planterade lite penséer och började påta i rabatterna.. det är kul! Jag gillar trädgårdsarbete, men jag blev lite svitt så då gick jag in igen.
Av princip så duschar jag inte på söndagar och då vill jag ju inte vara svitt för då måste jag lämna mina principer, och jag är en principfast person...  eller inte.

Önskar mig fler lördagar i veckorna - det hade varit ännu mer livskvalité :)

Trevlig sista marsvecka på Er
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: mamma

Ha en bra dag kramis

2012-03-26 @ 09:20:32
Postat av: Sus

Tack detsamma mamma. Det var hårt att vakna imorse, men nu börjar ögonlocken vänja sig..

2012-03-26 @ 12:54:37
Postat av: mamma

ja det kan jag hålla med om det blev ju en hel timmes kortare sömn, och sedan lite bakis igår gör det ej bättre

2012-03-26 @ 13:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0