Va, sus nykter??!!

Alltså jag är ju inte den som kör hem från en fest, som ni alla vet... men chockerande nog gjorde jag faktiskt det i fredags :)

Det ska nog till en graviditet, amning eller möjligtvis en dotter som behöver skjuts på morgonen.. för att jag ska låta bli att göra det roligaste jag vet - festa! Skojade bara....det har faktiskt förekommit..någon enstaka gång..

Jag ställde upp för min dotter - hon skulle göra Högskoleprovet idag och jag gick upp, även om jag kände mig som en överkörd torskfilé..,kl 7. När klockan ringde fattade jag noll. Jag mådde nästan illa och trodde några tiondels sekunder att det redan var måndag.

Gårkvällen var jättekulig. Jane bjöd på zucchini o köttfärsgratäng - supersmarrigt.
Ann stod för uppträde och dans, Kristina stod för berättelserna och de asroliga historierna och vi andra stod för gapskratten.

Jag tackar Jane för en alldeles förträffligt rolig kväll!!!
Nästa gång blir det nog på Gurkan :)

Lördagen bestod av marktjänst - hela dagen, inte ett enda dugg roligt


Någon viskade att Bodil klippt sig kort..
eller rättare sagt, hon berättade själv på facebook.

Ett konstigt fenomen...så fort jag nämnt att jag vill klippa mig kort har jag blivit dissad av både Bodil o Pigge...för att tjejer ska inte ha kort hår och man ser alltid mycket äldre ut i kort hår o både Pigge o Mikael tycker ju att alla tjejer ska ha långt svallande hår... Bodil passar jättebra i kort hår, men hur ska hon hinna med det när hon alltid har så mycket att göra.... nu har hon hårfix också..  Javisst ja, hon har ju rakt hår :)

Om jag någon gång ska klippa mig kort så vill jag ha en blond version av den här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0