Vår?

Conversens tid är tillbaka!
Älskar våren och älskar mina skor!!

Nu vill jag bara få lite vårkänslor också - de har lite svårt att infinna sig, men jag väntar...

Vårtröttheten däremot älskar min lekamen - jag är så sjukt trött och kan sova alltid - bådar inte gott för helgens Gerdahallsdag - SUCK!!!!

Innan Alla Hjärtans Dag beställde jag en hel del kläder på Gina tricot, bland annat en del till mina flickor i Alla hjärtans dag present, men paketet kom aldrig. Blev lite sur eftersom det var förskottsbetalning, men men.. har haft dialog med både Gina och posten och den 6 Mars var första dagen att reklamera paketet..

Igår fick jag meddelande från posten att paketet kommit fram och en minut senare fick jag meddelande från Gina att posten har funnit paketet - dagen innan det skulle reklameras - Äntligen kunde jag ge mina barn sina alla hjärtans dag presenter och jag själv kunde njuta av bland annat nya underkläder :)

Bättre sent än aldrig :)

Ikväll testade jag ett förprogrammerat Weigh Loss program på löpbandet - Tjo baloo - det var tufft, men kul - löpning i lutning 10 :)

Är rastlös - min gråa inspiration har falnat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0