Bikini o klänning fixat

Hej vänner,

Solen lyser med sin frånvaro just nu, men vad gör väl det när man har hela huset som ska städas..

I fm var jag och Josefine i stan. Hon körde dit, hon körde rundor i stan, hon körde hem - mycket körande nu eftersom det närmar sig stora darren dagen :)

Väl i stan skulle vi ha var sin bikini - jag fann, jag handlade plus en klänning till Sabinas student.
Josefine hittade inget för hon har för stora bröst :)



Jag är lite insnöad på spets o dylikt, och klänningen är väldigt söt, men.....inte så vacker som den jag ska ha till Josefines student.

Min bikini blev helt ok - gillar inte att prova.. ett vitt fetto i provrummets spegel.



Eftersom jag ska på contoller conference nästa vecka så var jag tvungen att köpa ny plattare... annars blir Josefine sur på mig.



Så MediaMarkt fick ett besök av oss också.

Huset är halvt städat nu... känner att det är inge kul att städa, bättre när Jossan gör det.. men hon pluggar

Nya tag-
Även nya tag med löpningen - minskat 4 cm i midjan denna vecka, 2 över magen och 3 cm över stussen - löpning ger resultat om man gör det alltid..

Helt ok att träna mycket så länge man får dricka sitt röda och äta det goda grillade på helgen.

Ikväll hejar vi väl på Sverige / Ciao

Kommentarer
Postat av: Annsan

Snygg bikini! Me like!

2012-06-01 @ 14:42:20
Postat av: Sus

Tack så mycket! Tycker det är svårt med standlivet..

2012-06-01 @ 23:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0