Black & White

Hej hopp,

Vad är Kristi Himmelfärdsdagen för nåt? Firar man det? Ja, säkerligen något kristet som jag har glömt från religionkunskapen, men visst brukar man väl inte göra något särskilt en sån här dag - mitt minne sviker mig - jag tror att min ryggrad trycker på en nerv i hjärnan som gör att mitt minne inte vill stanna kvar längre än 13 sek.

Jag firar inte ett skit idag. Jag skulle ha målat staket om inte regnet och stormen infunnit sig - skitdag idag.

Som ni vet har jag 15 olika mer eller mindre glömda projekt i min hjärna - ett av dem har ploppat upp på sistone och idag stod det färdigt :)

Nöjd blev jag också.



Visst blev det lite bra ändå... -mamma, känner du igen fotot längst ner till vänster?? hihi

3 lediga dagar till och jag ska träna, träna och träna.

Nästa vecka ska jag äntligen till optikern - har haft huvudvärk i 4 veckor och jag är astrött  på det.

Städade tvättstugan idag - tog ut allt från alla skåp och sorterade... min man är lite av en "bra-att-ha-samlare", men idag fick jag nog... han har tvättat wettextrasor, alltså såna som jag trodde man slängde.. - jag hittade 20 st i städskåpet. haha, det märks att jag inte städar hemma va.. ja, jag slängde mer än hälften i alla fall. Varför samlar han dem om han inte använder dem??

Imorgon hoppas jag det blir lite målning, antingen mitt 14:e projekt eller poolstaketet.


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag ser ej det riktigt, men antagligen så är det när din pappa hade den vita amazonen och jag satt på motorhuven.I ungdomen glada dagar.

2012-05-18 @ 09:35:36
Postat av: sus

japp, alldeles rätt :)

2012-05-18 @ 15:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0