Fullärd, fullfjädrad excel-elit

Fredag hela dagen och jag åt en halv frukost fralla imorse.. ja ni hörde rätt
Kolhydraterna anföll mig, men just nu är jag så jäkla trött på att inget händer - så jag tränar som en galning istället och äter en del, väldigt sparsamt men ack så goda kolhydrater.

Halva min dag tillbringades i utbildningssalen tillsammans med Excel fördjupningskurs - sista halvdagen med prov och allt. Vi får reda på resultatet nästa vecka och jag tvivlar inte en sekund på att jag har alla rätt :)

Sen fredag och när jag väl kommit hem var det bara att vända i dörren och köra till Willys, och sen ÖoB och sen hem och springa en halvtimme medan M fixade grillade karrékotletter med klyftpotatis och bea - gott och somrigt.

Fy bubblan vad det är skönt det är fredag!!

Ha en härlig helg alla, njut till fullo och heja på Sverige imorgon :)



Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0