Happy day!

IDAG ÄR JAG LYCKLIG!!!

Jag har haft en förträfflig helg med mycket fixa o dona, men samtidigt mycket mys och god mat, härligt sällskap och shopping. En härlig helg med andra ord.

Igår var vi till o med och tittade på hus med Niklas och Josefine. Niklas börjar bli stor - han vill klippa navelsträngen och flytta från mamma och pappa. Dock ett stenkast, men huset var väldigt fräscht och väldigt karlaktigt...eller Niklasaktigt :)

Vi får se hur det blir med det - kanske inte bra att välja första bästa..

Idag blev det en ganska kort arbetsdag för jag och M skulle ha vår sista vaccinationsspruta så jag fick sluta lite över tre.

Så kommer man hem och jag har fått min klänning som jag tänkt ha på studenten - den passade perfekt och den är såååå underbar - jag är såååå lycklig!!!

så kom jag plötsligt på att jag behöver en klänning till för Sabina tar ju också studenten..

Promenad med Josefine i solskenen och plötsligt kommer det en "duracellkanin" farande framför oss - jag trodde inte man kunde springa så fort... jag har en galen man!!



sötaste flickan jag någonsin sett..


Kommentarer
Postat av: Bellis

Men HALLÅÅÅ, jag trodde att JAG var den sötaste flickan du någonsin sett!!!!! Eller åtminstone min syster..

2012-05-07 @ 22:01:21
URL: http://lahult.blogg.se/
Postat av: sus

Jaja, ni har ju alltid varit mina ögonstenar, men den här tjejen är ju fruktansvärt vacker.

2012-05-07 @ 22:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0