Hjälper det om jag nonchalerar mitt liv?

Igår morse hade jag en stor, fet och svullen avloppsspindel på mitt kontor - precis bakom min stol!
Bara det gav mig hjärtsnörp.. vilken tur att karlar låtsar att de inte är rädda för spindlar :)

Igår eftermiddag fick jag en jäkla otrevlig spruta som strålade ner i hela armen - nästan förlamad och fortfarande väldigt orörlig.. vilken tur att jag bestämt innan att jag inte skulle gympa i Tollarp idag.. :) och vilken tur att jag har 30 års skydd mot hepatit A, B, C, D, E, F osv :D

Sen har vi då det absolut mest hemska denna vecka - jag ska till tandläkaren imorgon!!!! 

Bara tanken slår till stora darren och pulsen är uppe på 195 - ogillar det skarpt!

Egentligen är det en bra vecka, men så kommer såna ej-topp-tippade-händelser in i mitt liv och jag trycker på Ogilla-knappen som inte finns.

Men på fredag ska jag festa med rött vin som alkohol i sig - ngn i min bekantskapskrets missade det en gång :) hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0