I like my new Mos Mosh

Hej alla glada!

Äntligen jobb igen så man slipper vara så himla rastlös hela tiden :)

Seriöst kände jag mig helt desorienterad idag och började så klart med månadsbokslut.. alltid kul, men inte helt lätt alltid att hålla alla hjärnceller på rätt plats hela tiden.. men jag är i alla fall sjukt nöjd med mina nya brallor!!!







Nu är det ju dock inte min figur på bilden då hon har stl 27... jag har några storlekar större..

En chansning med storlek när man beställer på nätet, men de satt perfekt :)

Hade en lunchgäst på jobbet idag - min "långa" dotter - hon hade high-heels på sig när hon skulle skriva under sitt jobbkontrakt och var några centimeter längre än sin mamma.. haha det var riktigt roligt att se mini vara lång:)

Snart Greys - måste tvätta av färgkladdet innan jag får sätta mig i soffan - snart har vi vitt staket runt poolen:).. jaja om någon månad så där, såvida inte någon snäll själ vill stå till tjänst och hjälpa oss stackars arbetsskygga träningsfanatiker :)

Lacknaftasniff NU :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0