I survived!

Hela dagen har tandläkarjävulen spökat i mitt huvud - jag har inte varit mig själv.
Att en kvinna i sin bästa ålder ska ogilla denna kvinna som har ett hjälpande yrke - det måste vara munskyddet eller dialekten. Det kan också vara ljudet från borren - när den hörs så gör det ont i hela kroppen.. helt sjukt!

Jag hade en tandläkare i Lund som hade de vackraste rådjursögon man kan tänka sig - det var en fröjd att gå till tandläkaren då - suck, inte ens en ögonfrans är rätt nu..

Jag har dock blivit lite mer lärd i både igår och idag - word och excel är snart min naturliga vardag - inte faaaan, hur får jag denna formeln att sluta Errorisera sig..!!?

Är fortfarande lyrisk över min nya klänning - hade funderingar att sätta in ett foto men då blir det ju ingen WOW upplevelse för Er på studenten :)

Igår satt jag och tittade på lite fina bröllopsbilder för att få inspiration till Josefines bal och frisyr mm - konstigt nog blev jag lite romantisk i tänket och skickade ett lite meddelande till min man..
- I love you to the moon and back

Visst låter det inte som jag precis, men även denna svensken har sina ädla stunder...
- jaha, inte längre? Fick jag till svar.

Jaja, mannen är ute och målar och jag ser fram emot något snyggt att titta på..



Mums :) Snart Greys!!

By the way.. Är det någon som vet var man kan köpa nedanstående - sååå himla bra till sommarens drinkar vid poolen. Tänk Er den ena med Strawberry Daiquiri och den andra med Mojito - åhhh, vad jag längtar till sommaren!!



Hör av Er om ni hittar - PLEASE!!!

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Berit

Susanne, bra att du överlevde tandläkarbesöket - du hade således inte behövt säga "adjö och det var trevligt att lära känna dig". Vi syns imorgon i ditt nya liv!



kolla in på potterybarn.com. om det inte är just dem så finns det liknande och ska du köpa något skulle vi kunna slå oss ihop och dela på frakten. Om grejorna inte finns ngn-stans i SE dvs

2012-05-09 @ 23:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0