Inget rekord, men ganska nöjd ändå..

Jaha, så var dessa fyra underbara dagar snart slut - varför går tiden så fort när man är ledig?

Vad jag har gjort dessa dagar?
Inte en aning.
Ingenting och allting

Först och främst har jag inte handlat en enda sak på dessa 4 dagar - det är fan rekord!!
Usch nä, nu ljög jag lite - jag har köpt häckthujor ju...
Jag har tränat alla dagar
Jag har premiärsolat och tittat på spindlar i vår pool
Jag har läst en bok - hungerspelen, del 1 i trilogin
Jag har slipat och oljat våra utemöbler

Jag har njutit alla 4 dagar, varje timme, varje minut och varje sekund på alla sätt man kan.

Imorgon börjar allvaret igen - kort vecka - snart helg igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0