Kettlebells i all ära, men va fan..

Ni vet att ibland får man frågor om man vill vara med i någon frågepanel eller dylikt..
Jag bara älskar att svara på frågor om mig själv så nu är jag med i tre olika frågepaneler, och jag får tillika betalt för att berätta mina åsikter.

Det är ju så himla bra att kunna uttrycka sina åsikter utan att någon jag vet eller hör blir upprörd.

Igår var en sån där efterlängtad måla-staket-dag :)
Fy bubblan vad jag ångrar att vi kom på en sån usel idé. Jag kan inte ens skylla det på mannen för jag är inte säker på att det var hans idé.

Trots stor lidelse med vit färg hann jag med ett styrkepass, vilket jag ångrar bittert idag. Somliga övningar t.ex i kettlebells är inte tuffa att utföra, visst det känns men det ska det göra när man styrketränar, men idag...ja jävlar vad jag går illa.

Imorse kom äldsta dottern hit för jag o hon skulle till Åhus på loppis. Jag är ingen loppis människa, men det var kul ändå - sjukt mycket vad folk inte vill ha :) Hittade faktiskt 6 st glöggmuggar i glas.

Håruppsättningsproffset fick arbeta hårt med Josefines hår, först klippte jag topparna och sen fick Isabella testa balfrisyrer och guuuuud vad fint det blev. Hon kommer att blända alla på balen :)

Sen ville Bella åka hoj, så de försvann medan jag bakade franskbrödbullar.

Vilken härlig dag...trotsade de ömma benen och gick ut och promenerade en timme - hmmmm, Jag gillar nog inte träningsvärk ändå..

Hittade något galet... jag gillar converse, men det här är väl ändå lite överdrivet..


hihi, trevlig lördag på Er

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0