La familia är mitt allt

Vilken mysig dag!

Firad av mannen då det är vår 23:e bröllopsdag!
Firad av barnen för att det är Mors Dag!

Ni skulle bara veta så mycket jag uppskattar presenter!!

Eftersom min stora familia var så snälla och ville tillbringa dagen med hustru och mamma så bjöd hon på middag i Metropolen Kristianstad.

Vi gjorde staden först by foot och gick och tittade på Naturum - eller rättare sagt, vi smög genom Naturum för där var en kör som sjöng och alla satt där och lyssnade på denna fantastiska kör och minsta lilla gruskras hördes och genast hade man 200 arga ögon på sig för att man råkade att inte smyga - och varmt var det också.

Organiserad brännbollsturnering i tivoliparken - den hade jag velat vara med på - och det dracks både öl och cider på en söndag.

Friskis eller ngt liknande hade gympapass utanför badet - hahahahahaha vad det så fjöntigt ut!!

Har just packat min väska för tre dagars vistelse med en massa ekonomer som pratar utrikiska - hujedamej, och jag har faktiskt packat ner löparkläder till alla dagarna :) 

Jag kommer att somna med ett leende på mina läppar ikväll - jag älskar min fina familj så innerligt!
Tack för denna fina dag!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Bellis

Vi älskar dig också och tack för en jättemysig dag! Världens bästa mamma ♥♥

2012-05-27 @ 22:21:23
URL: http://lahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0