Maj är bästa månaden

Fy bubblan vad tiden går fort - fatta att mitt liv springer ifrån mig!

Fredag blev en hellyckad och mycket rolig kväll hos Lotta, Valles place - glädjens hus med vulkaner, Fat Bastard, slush puppy, hot shots och äpplekaka - wow vad jag inte sorterade bort kolhydrater den kvällen... javisst ja, vi åt också - god kyckling och rabarberpaj och massor av pistagenötter :)



Ni som är nyfikna på hur det smakade, så var det gott :) Inte så gott så jag kunde dricka en flaska till, men helt ok till maten.

     

M-mannen kom och hämtade hon som var onykter o jag sov nästan hela vägen hem

I lördags var jag så himla pigg så jag stod och strök hela dagen och på eftermiddagen var jag moraliskt stöd för alla de galningar som sprang Göteborgsvarvet - jag sprang inte riktigt lika långt men en bit....

Jag är otroligt imponerad av mina kära kollegor som säkert njöt 5 min av de två timmar det tar att springa runt Götet... mest imponerad är jag av Martin som var bland de 300 bästa av 62000!!!  Han är sjukt duktig o hade kilometer tid på 3 min..
Heja Berit som tog sig igenom trots förkylning - är så impad av Er alla!!!

Idag har jag shoppat skor!!!



Köpt blommor, grundmålat staket och promenerat med mannen i Stackedala - vilken härlig söndag!





Sjukt mycket blommor på äppleträdet :) Jag älskar Maj månad!!

Sängen kallar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0