Många lila perioder i mitt liv

Hej,

Tänkte bara påminna mina barn om att det snart är mors dag :)

And I like purple :) - ett litet tips:




Kolla in www.thepurplestore.com
Vilken rolig shop - om man gillar lila vill säga.

Imorgon är det freeeeedaaaaa och då feeeeestar vi, eller hur?!!

Det blir en "Fat Bastard" till maten :)

Kom just på en sak... 1986 hade jag min första lila period i mitt liv, strax efter den rosa - då jag var den enda i hela Lund som hade rosa persienner :) och hela lägenheten full med rosa prylar...suck, längesen nu.

Måste packa väska - träning på jobb imorgon:)

Kommentarer
Postat av: Elliot o Cathy

Det är en sån jag ska ha:)) Just en lila!!! Min älsklingsfärg. Kram

2012-05-11 @ 07:05:50
Postat av: Sus

Jaha, då har vi var sin sen då:) Märks att vi har samma gener - har nog alltid älskat lila.. i alla fall under mina lila perioder :)

2012-05-11 @ 07:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0