Saknar dig Tore

Tjenixen,

Sorglig dag idag.
Vår allas älskling, lilla Tore har somnat in. Min mammas o Rolands hund

Jag grät imorse när Camilla berättade det.
Jag grät när jag körde till vårdcentralen imorse
Jag grät när jag körde till jobbet och nog fan grät jag på jobbet.

Detta är det absolut tråkigaste med djur - de lever inte tillräckligt länge - de är en familjemedlem precis som vi är och borde inte lämna oss så snabbt - det är precis som vi bara lånar djuren ett tag.

Fruktansvärt tråkigt är också att mamma är på semester och att Camilla har fått ta tag i detta - hon är den starkaste människa jag vet - en klippa som alltid finns där.







Kommer att sakna hans kramar

Kommentarer
Postat av: Bellis

Åh, fina fina Tore! Kommer alltid att sakna dig. Hälsa Pavarotti där uppe i himlen, om du träffar honom. (Och Marthell och Mozart)

2012-05-31 @ 20:24:49
URL: http://lahult.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack snussan för ditt fina inlägg det värmer i all sorgen.Om du vill får du gärna skicka korten till mig Kramis

2012-06-11 @ 21:42:05
Postat av: Sus

Du kan väl kopiera dem härifrån

2012-06-11 @ 22:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0