Feberyra

Hello all,
 
Jag har varit lite dålig på uppdatering men det har sina orsaker.
För en vecka sen åkte vi på vår årliga Spa Weekend till Kolobzeg i Polen - lovely! Supermysigt veckoslut med härliga behandlingar och jättemycket mys.
I måndagskväll började jag få ont i kroppen och hade 38 graders feber, men jag var på jobbet i tisdags..
 
När jag hade rapporterat mitt bokslut färdigt gick jag hem, kände mig fortfarande öm i kroppen och febrig.
Senare på dagen fick jag vidriga kramper i magen och på den vägen är det...
 
Jag mår uselt och har fått tid på vårdcentralen idag kl.15. - säkert en jäkla Polski bacillicus som äter upp min kropp inifrån. Hatar min mage!!!
 
Nu vänder vi eländet till lite glädje: Min älskade syster Catharina och hennes Åke har fått en liten kille. Totalt otippat att det skulle bli en kille, jag var helt inställd på en Thea och så springer det ut en Theo eller Maximillam eller Sebastian eller en Hampus.
 
Nu ska jag chilla med mina killar i soffan med 50 nyanser av mörker
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hör av dig när du varit hos doktorn Lille Theo Var jätte söt, lukta gott

2012-11-08 @ 10:18:39
Postat av: b

hej TLS!
Saknar dig på jobbet!
Krya på dig
Kram

2012-11-08 @ 22:00:27
Postat av: Petra

Krya på dig, hoppas de ska ge me sig snart!

2012-11-08 @ 22:05:58
Postat av: Sus

Tack, jag gör mitt bästa :)

2012-11-08 @ 22:28:51
URL: http://snuttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0